16 Ekim 2007 Salı

Çizgi Üstü'mü Yoksa Çizgi Altı'mı???

Tek bir iletişim kampanyası düşünün hem çzigi altı hem de çizgi üstü iletişim çabaları için kullanılsın. Diğer bir değişle hem beş kuruş hem de şöför yanı olsun. Mümkün mü? Mümkün kılınabileceğini söylemişler.
Çizgi üstü iletişimde mesajın kapsamının çok geniş kitlelere açık olması onun kişi başı erişim maliyetlerini aşağı çeksede, kaçınılmaz bir mesaj kirliliğinin de tam da ortasına atıyor. Ürün ya da servisin mesajı, terlikçiler, şekerciler, plastik borucular ile beraber iletiliyor. Oysa başarılı ve iyi kurgulanmış çizgi altı etkinliklerde mesaj belki daha az kişiye gidiyor ama hedefi tam ortasından vuruyor.

http://fmcg-marketing.blogspot.com/2007/10/above-line-below-line.html

Hiç yorum yok: